Monday, October 31, 2011

been tagged~



i been tagged by cik puan korna
huhu
thnx to her
coz give me idea for the new entry
she ask me several Q

1)sape name?
>im Nur Farah Alwani Nazri

2)umur brape?
>this tuesday i'll 18

3)asal mane?
>ermmm... born at Seremban but grow up at Rembau

4)upsr/pmr/spm/stpm dpt bape?
>my upsr=3a 2b
>my pmr=3a 5b
>my spm=6a 3b
*x amek stpm =p

5)korg nie jnis mcm mane?
>im load girl
*bkn load=kaya
>hard to explain... huhu

6)agak2 korg nk kawin umo bape?
>ermmm... hard Q....
i think myb 25 KOT

7)agak2 nya nk anak bape?
>perhhhhh.... more than 1 but less than 3... huhu

8)korg dh mkn?
>done but still hungry
huhu

9)bape rmai followers korg ade?
>ermm 66 jerrrrr

10)bape rmai yg korg follow???
>a lots
*malas nk kira

11)korg ikhlas ke nk jwb soklan aq nie?
>well... of course laaa


that all the Q that i hve to answers...
have fun read this^^


bubye^^

No comments:

Post a Comment