Saturday, October 8, 2011

i love u guys!!!!!!!!!!!!!!!!!


korang memang terbaekkkkkkkk
sayang giler aku dengan koranggggg
fun gilerrrrr

overnight di melaka...
janji "cina" pukul 9 gerak...
tapi...
pukul 11 baru gerak...
janji ape 2 ehh???
agegege

kitorang naik konvoi 3 kereta...
PIKA , CHUCK , ABOY
yang drive...

sampai di melaka...
makan tengahari dulu...
then pergi 'panjat bukit'
agegege...
tangkap gambar then turun balik...
then pergi main boling...
tapi aq tak main...
coz malas nak tunjuk power...
*bajet
so aku cakap kat dorang
siapa menang aku belanja makan malam...
and the winner is
jeng jeng jeng
NAZIRUL!!!!
congratz

then pergi jalan2 kejap...
sampai malam
pergi tengok wayang...
CERITA HANTU!!!!!!!!!!!!!
aku tak suka!!!!!!!!!
benci!!!!!!!!!!
tapi nak buat macam mana...
semua nak tengok...
:'(
ikut je laaaa

abeh cerita 2...
ABOY kene kan aku...
kurang asam!!!!
*diabuatakumenangis

then pergi McD
lepak sampai pagi...
pukul 5 gerak balik pilahdelphia, MY
agegege

saat yang aku tak akan lupa kan
*aku sesat coz jalan sorang2
*tengok cerita hantu kat wayang
*belanja nazirul makan
*lepak McD sampai pagi
*overnight dengan korang
and lastly
*bersama dengan korang semua
>sehah
>pika
>ejol
>baba
>chuck
>meon
>ally
>fisya
>mai
>aboy
>banglong
>nazirul
>mira
>kerol


*gambar ade dekat FB
*tapi bukan FB aku la
agegege



bubye^^

No comments:

Post a Comment