Sunday, January 6, 2013

minah giler shopping!!



sape???
akula!
haha

aku x tau macam mana aku boleh jadi

MINAH GILER SHOPPING

jujur!
dulu aku memang x minat shopping...
aku lagi suka tengok wayang daripada shopping..
but now?!

grrrrrrrrrrrrrrrr

and aku bertambah giler bila ade nie...


macam mana nak buang sifat nie????

k
think positive...

shopping elok untuk kesihatan~
dapat hilangkan tension~

tapi buat habis kan duit je!!!!
banyak bende lain boleh buat untuk hilang kan tension!!!

U aku sekarang nie...
ade peraturan baru...
untuk pelajar BMA...
pakai baju formal EVERYDAY
everyday is monday~

and ofcourse aku pergi shopping so that i can dress up like this
*hilang duit aku*



lebih kurang macam nie la...
haha

and this is link yang awesome..
nak tau nape???
cer bukak..
huhu


bubye^^

No comments:

Post a Comment