Sunday, January 6, 2013

lega MACIK!



lately aku sakit pinggang..

lebih kurang macam nie la...
 mula-mula x sakit sangat
so aku abaikan la...

then makin teruk..
so aku call my mom
ajak pergi klinik...
coz aida boleh kate takut ada cancer tulang...
kurang asam betul budak nie!!

then masa kat klinik...
doktor tanya sakit dekat mana...
aku cakap la kat belakang..
then doktor cakap...
2 bukan dekat otot...
tapi dekat buah pinggang...

aku dengar je buah pinggang
mata aku dah bertakung...
mak aku dah buat muka risau...
pastu doc tanya pasal kencing..
*yg nie abaikan*

doc suruh wat ujian air kencing...
but then doc cakap...
xada pape..
maybe hanya kebetulan sakit kat kawasan situ...

aku terus nangis!
nangis sebab lega bukan buah pnggang aku yg sakit...
LEGA MACIK!!

doc bagi aku ubat ...

aku kene start balik makan nie...


tapi sayur x sedap!!!!!!!!!!!!!




bubye ='(

No comments:

Post a Comment